Envisioning Management Consulting
Profiel
Aanpak
Portfolio
Literatuur
Relaties
Publicaties
Zoeken
Contact
Klachtenprocedure Envisioning
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Maar het kan voorkomen dat u desondanks niet (helemaal) tevreden bent. In dat geval stellen wij het op prijs als u uw opmerking of klacht aan ons kenbaar maakt.
Hiervoor hebben wij een klachtenprocedure ingesteld.

Wij hechten belang aan het ontvangen van uw klacht. Dit stelt ons immers in staat om met u te zoeken naar een oplossing die voor beiden acceptabel is. Bovendien stelt het ons in staat om verbeteringen door te voeren, zodat wij u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.

Als u een klacht heeft, dan kunt u deze schriftelijk binnen 30 dagen na de verrichte werkzaamheden aan ons melden. Dat mag uiteraard per gewone post; om het u gemakkelijker te maken kan dat echter ook met het klachtenformulier.

Wij streven ernaar uw klacht binnen twee weken te behandelen.

 
profiel | aanpak | portfolio | literatuur | relaties | publicaties | zoeken | contact | klachten | disclaimer